10 May 2013

Memasak bersama Wardina Saffiyah

  
label: 
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan-rakan pengunjung yang dihormati mudah-mudahan kita semua diberkati dan dirahmati ALLAH.

Cilantro Culinary Academy adalah salah satu pusat pengajian bagi bidang masakan yang terdapat di negara kita ni. Kalau nak jadi seorang chef yang hebat, boleh la cuba mendaftarkan diri bagi mengikuti kursus yang disediakan.

Electrolux pula satu jenama yang mungkin tidak asing lagi bagi kita di Malaysia ni sebagai salah satu jenama pengeluar perkakasan rumah terutamanya peralatan elektrik. 


Happiest Moment pulak adalah satu program pertandingan yang dianjurkan oleh Electrolux, Cilantro Culinary Academy dan Wardina Saffiyah. Rasanya tak perlu la aku nak memperkenalkan siapa Wardina Saffiyah tu ye tak ?

Sebenarnya disini aku nak mengajak ibu-ibu bapa-bapa untuk bersama-sama memeriahkan pertandingan Happiest Moment ni. Senang je nak menyertakan diri. 

(1) Klik 'Like' pada laman yang tertera dibawah ni.


(2) Muatnaik gambar anda bersama anak-anak menikmati saat-saat bergembira dirumah. 

(3) Isikan butiran diri kemudian 'submit'. 

Masa aku submit mula-mula dulu dalam 24 jam jugak baru gambar yang kita muatnaik tu dikeluarkan dalam galeri undi.

Bila gambar kita dah ada dalam galeri undi tu, boleh la mula berkempen untuk mendapatkan undian 'like' terbanyak bagi gambar yang kita muatnaik tu. Pastikan penyertaan yang kita hantar tu berada dalam kedudukan 'top 30' sebelum 7 yang bertuah akan dipilih oleh pihak Electrolux dan Wardina Saffiyah sendiri.

Hadiah yang ditawarkan menarik jugak. Selain sumbangan barangan perkakasan elektrik berjenama Electrolux, pemenang juga berpeluang membawa anak untuk sama-sama mengikuti kelas memasak di Cilantro Culinary Academy bersama Wardina Saffiyah dan anak beliau disana.


Dikesempatan yang ada ni jugak, aku ingin memohon kesudian rakan-rakan untuk memberikan undian pada gambar yang aku pertandingkan seperti diatas ni. Terima kasih kepada yang sudi memberikan undian untuk aku.