06 July 2013

Metallica berkonsert di Malaysia ?

  1 komen    
label: 
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Suasana Ramadhan semakin terasa bila khemah-khemah bazar Ramadhan sudah mula dinaikkan. Apa pun tetapkan niat kita dalam menghadapi Ramadhan ni untuk mendapatkan keredhaan dan rahmat dari ALLAH, bukan sebab nak menikmati juadah berbuka yang berbagai tu pulak.

Berbalik pada tajuk entri kali ni, mungkin ramai sudah mat-mat rock yang dah mengetahui berita kehadiran 'otai' metal ni ke negara kita pada bulan Ogos nanti.


Aku mula mengikuti perkembangan band Metallica ni dah lama jugak. Sejak dari bangku sekolah sampai la sekarang ni. Taksub sangat tu tak la cuma meminati muzik je.

Selain Malaysia, band Metallica ni jugak akan mengadakan Tour Asia dimana negara Singapura dan Indonesia juga akan menjadi tuan rumah konsert diorang ni. 

Aku pasti peminat susah mati band Metallica ni takkan melepaskan peluang untuk meramaikan penonton kat Stadium Merdeka pada 21 Ogos nanti. Cuma ingatan tulus ikhlas dari aku, metal tu metal jugak, kewajipan sebagai umat Islam jangan diketepikan pulak.




1 comment:

  1. Ramai peminat Metallica di Malaysia. Mula kenal kumpulan ketika dibangku sekolah. :-)

    ReplyDelete